Bušemi glumi Tomija, nezaposlenog bivšeg automehaničara, koji je nedavno izgubio posao zbog pozajmljivanja novca bez pitanja i čija ga je trudna djevojka (beba možda nije njegova) ostavila zbog svog bivšeg poslodavca (koji ga je lično otpustio). Većinu dana i noći provodi u lokalnom baru pod nazivom “Trees Lounge”, koji vodi Carol Kane. Njen izgled i karakter privlači većinu pijanaca iz komšiluka kao što je Mike (Mark Boone Jr.), koji se brzo sprijateljuje sa Tomijem i koji nije svestan činjenice da njegov noćni ritual i odanost baru razara njegov brak, gde najviše ispastaju žena i dete. Nakon smrti voljenog ujaka, Tomi nevoljno preuzima posao vožnje kamionom za sladoled (Inače ovo je Stiv zaista radio, jedan od mnogih njegovih poslova u prošlosti) i usmerava svoj život u još rizičnijem smeru kada se sprijatelji sa sedamnaestogodišnjom rodjakom njegove bivše (Chloe Sevigny). Njihovo zajedničko vreme koje prvo započinje kao prijateljstvo kasnije prelazi i postaje obojeno flertom i opasnošću.

Trees Lounge scena iz filma

Prvenac i direktorski debi, harizmatičnog glumca, Stiva Bušemija. U filmu se još pojavljuju i glumci: Samuel L. Jackson, Debi Mazar, Michael Imperioli, Elizabeth Bracco, Daniel Baldwin, Mimi Rogers i Anthony LaPaglia. Trees Lounge je jedan od najrealnijih i impresivnih nezavisnih filmova o alkoholizmu. Namerno sumoran, melanholičan, smešan, mizantropski, sa primesama crne komedije, gde su prljavi barovi kao sto je Tree lounge, sa losim ozvucenjem (jukebox-om) i gde se pije Wild Turkey burbon, uvek neophodni osobama kao što je Tommy Basilio.